essieopbali.reismee.nl

Week 10

Week 10, dag 72

Jaja, dat gaat heel hard als je het zo zegt. Dag 72 alweer, en heb nog steeds het idee dat ik hier nog maar net ben en tegelijkertijd dat ik nooit ergens anders ben geweest.
Zondagavond zijn we inderdaad nog met een grote groep van het hostel uitgeweest. Weer veel teveel mensen op een scooter gepropt, maar ik maakte duidelijk dat er bij mij echt maar 1 achterop kon. Aangezien het de 3e keer was dat ik op een scooter stapte. Romana is heel slank, dus die moest op een scooter met 3 mensen en daarvoor kreeg ik een Noorse jongen terug. Eerst naar een bar geweest, en daarna naar een beach party. Was top !
Maandag ging Romana naar Uluwatu voor 1 nachtje, maar voelde me absoluut niet alleen met al die andere mensen om me heen. Heb lekker rustig aan gedaan, en mn dagboekje helemaal bijgewerkt. 'S avonds vroeg de eigenaar van dit hostel me mee naar een voetbalwedstrijdje. Zelf deed ik niet mee, maar zo'n 8 jongens van het hostel werden gemixt met wat locals om 2 wedstrijdjes te spelen. Superleuk en verrassend om te zien dat ze dus gewoon een sporthal met 2 kunstgrasveldjes met netten eromheen hadden. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Daarna met zn allen bier gehaald en in het zwembad gesprongen, want met ruim 30 graden voetballen is iedereen vrij bezweet.
Dinsdag ben ik met Dan, een Engelse jongen naar het strand geweest. Voor mij zijn de golven hier in Canggu veel te sterk, maar hij heeft even een uurtje gesuft. We hadden een pakketje rijst met boontjes en kip meegenomen, dus dat hebben we op het strand opgegeten. Superlekker ! Daarna ging ik met de Zweedse jongens in het zwembad even volleyballen. Jaja (Kees), daar zijn de jongens dus. Weet niet of het aan mij lag, maar er was echt nergens meer een meisje te bekennen buiten mezelf om. Lag zelfs met 5 jongens op de kamer, mij hoor je niet klagen. 'S avonds was er live muziek en een bbq in de bar Ali, de eigenaar van dit hostel. Weer een topavond gehad en lekker zitten kaarten.
Woensdag ben ik met Romana en Martin (m'n Duitse kamergenoot) naar Seminyak gereden om te surfen, was echt heel tof. Ook nog even met Margriet gemeet, die we van het vrijwilligerswerk kennen. Superleuk om haar gezien te hebben heel onverwachts. Op de terugweg een klein probleempje gehad, en ik was blij om weer in het hostel te zijn.
Donderdag hadden we niet heel veel inspiratie maar uiteindelijk zijn we nog een keer naar Tanah Lot gegaan, omdat Martin daar nog niet was geweest. We moesten weer in het donker terug rijden, maar dat was oke. 'S Avonds hebben we een supergezellige avond gehad weer in de bar van Ali.
Vrijdagochtend was ik daar alleen wat minder gelukkig mee, en ben alleen 's middags mee naar het strand geweest. Maar het was Romana's laatste avond hier, dus we moesten natuurlijk wel uit. Er was een ceremonie, dus geen muziek bij de bar waar we naartoe zouden gaan.. Daarom zijn we weer naar Ali's bar gegaan, waar een bandje speelde, en daarna naar de Sand Bar, feestje op het strand.
Zaterdag ben ik voornamelijk bezig geweest om m'n spullen weer op orde te krijgen, want hoe hard ik het ook probeer.. Waar ik ben, is rotzooi. Heel veel rotzooi. Heb gelukkig wel een heel goede hoek om alles in te gooien, zodat mn 5 kamergenootjes er niet al teveel last van ondervinden. Superlekker avondgegeten met Romana en 3 andere jongens van het hostel. En toen kwam echt het moment dat Romana en ik afscheid moesten nemen..
Vanochtend zouden we met een hele groep van het hostel op scooters vertrekken voor een snorkeltour. Zou eigenlijk meegaan, maar voelde me helemaal niet zo lekker. Uiteindelijk ben ik lekker op mn scooter gestapt en door Canggu gaan rijden. Wonderbaarlijk heb ik zelf de weg weer terug gevonden, zonder google maps te gebruiken ! Straks maar eens aan de jongens vragen waar ze willen eten, en of iemand nog van plan is om uit te gaan.. Zal het hier zeker gaan missen als ik weer verder ga naar de volgende plek.

Reacties

Reacties

Petra

Het idee dat je je hele leven daar al bent, had ik al eerder gezegd! Het feesten bevalt je zo te horen goed! En af en toe even pas op de plaats. Het gaat inderdaad allemaal snel! Ook hier in Nederland begint het wat lente achtig weer te worden. De narcissen zijn voor de deur al weer uitgebloeid, de forsythia staat volop in bloei en het zonnetje schijnt. Voor komende week ook maar weer heel veel plezier! XXX papa en mama

Oma Joke

Wat een feest beest!!!
Dat wordt nog wat als je terug bent
Fijn dat je toch zo geniet
Het is hier nu ook voorjaar.
Vanmorgen heerlijk koffie gedronken bij Paal 12
Lekker gefietst
Liefs van ons xxx

Nascha

Wat een mooie verhalen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel jaloers ben.
Lekker blijven genieten Es!

Oma en Opa Egmond

Zo te lezen ben je veranderd in een feestbeest. Dat zal wel even wennen worden als je weer terug bent.Wij denken dat je deze belevenissen de rest van je leven niet meer vergeet.
Liefs Opa en Oma Egmond

Kees en margo

Kees is gerust, nouja bijna gerust,.....
Tja en waar halen we straks elke dag een feestje vandaan?en hoe moet je hier ooit weer wennen??? Gelukkig komt de zomer er aan en heb je trouwens nog 2 weken..... ????????????????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active