essieopbali.reismee.nl

Week 7

Week 7

Laatste weekje kindergarten is voorbij gevlogen. Ik merkte dat het deze week heel makkelijk ging met voorbereiden, en ik heb zelfs nog iedeeen over die ik niet heb kunnen doen.. Terwijl ik in de eerste week dacht: 'Hoe ga ik in godsnaam voor 4 weken lessen voorbereiden?' Heb de foto geprint waar we met de hele klas op staan, en alle namen erbij geschreven zodat ik me dat kan blijven herinneren. De laatste dag hebben we koekjes uitgedeeld en gummetjes in de vorm van dieren en andere leuke figuurtjes. Waren ze erg blij mee ! Ook hebben we deze week de dropjes uitgedeeld die opa & oma van Texel meegegeven hadden. Hilarisch om die gezichtjes te zien, de meesten hebben het niet opgegeten. Maar er waren ook een paar die 3x om nog een dropje kwamen vragen ! Het was in ieder geval een heel nieuwe ervaring voor ze.
Deze week hadden Laura, Suus en ik het briljante idee om een skype date te regelen met zn 3en. Met het tijdsverschil is dat alleen best lastig, ook omdat wealle 3superverschillende schema's hebben. Daarom besloten we dat ik maarom 2 uur's nachts de wekker zou zetten. Was supergezellig om even bijgekletst te hebben, en om elkaar weer gezien te hebben.Om 4 uurlag ik weer in bed, enom 6:30stond de wekker om naar school te gaan. Ik had gedacht dat ik de volgende dag wel een powernap zou doen, maar dat was er niet meer van gekomen. Had namelijk besloten om zelf naar Ubud te gaan, om even rustig de grote straat van Monkey Forest uit te lopen. Heb werkelijk alle zilverwinkeltjes van Ubud gezien, maar uiteindelijk pas de volgende dag een mooi zilveren armbandje gekocht. Dat mocht ik namelijk nog als verjaardagscadeau kopen. Voelde me meteen weer een heel klein beetje jarig (:
Gisteren ben ik met Emma (Nederlands) en Camille (Belgisch, franssprekend) naar het waterpark in Kuta geweest. Femke had me namelijk op facebook getagd, en verklaarde me voor gek als ik niet zou gaan haha. Dit weekend kwam perfect uit omdat die andere 2 meiden ook wilden gaan, en ik had niet zo heel veel zin om 2 hele dagen weg te zijn. Het was echt su-per-tof ! Heeeel veel glijbanen, en allemaal verschillend je kan het je zo gek niet bedenken. Superleuke dag gehad, maar was wel helemaal uitgeput toen we weer thuis kwamen. Margriet (Nederlands) was ziek dus ze kon niet mee, maar 's avonds toen we thuiskwamen gingen we met Maddie (Australisch) erbij naar Kopi Desa. We zouden er maximaal 2 uurtjes blijven, en dan lekker vroeg naar bed. Dat verliep alleen net even iets anders, want Made de eigenaar van Kopi Desa wasom 12 uur's nachts jarig. En er was gezellig een gitaartje, en een ukelele en een drankje...Uiteindelijk zijn we daar pasom 7 uur's ochtends weer weggegaan. Heb toen even geprobeerd te slapen, maar dat lukte niet zo.
Had eigenlijk bedacht dat ik vandaag een camera wilde kopen in Denpasar (in Ubud kon ik niets vinden), want ik heb een soort gopro mee, maar de foto's zijn daar gewoon niet zo goed van. Dat vind ik zonde als ik hier nog 5 weken ben. En het is natuurlijk een aankoop waar je nog jaren mee voort kan. Uiteindelijk heb ik om 11 uur besloten om toch gewoon te gaan, hoewel ik me absoluut niet top voelde (gek he). Maar bij nacht de man, bij dag de man. En gelukkig heb ik meteen in de eerste winkel de camera gevonden waar ik naar op zoek was (had van tevoren wat internetspeurwerk gedaan). Helaas hadden ze 'm alleen nog in het rood, maar ik had echt geen zin en energie om verder te gaan zoeken. Ben er superblij mee, want nu kan ik eindelijk echt mooie foto's maken !
Morgen begint mijn avontuurweek met een fietstocht. Ik ga dus maar snel slapen, want dat heb ik wel even nodig..

Reacties

Reacties

margo

Haha avonturenweek, wat heb je tot nog toe gehad dan schatje?
wat leuk van die dropjes die opa en oma je hadden gegeven.
Enne je begint al een echte diehard te worden , bij nacht een man bij dag een man haha, wie heeft je dat ingefluisterd?? we zijn natuurlijk wel heel benieuwd naar die mooie foto's van al jouw avonturen......
kus van de bakkertjes, oja dit weekend is paal 12 weer geopend met een nieuwe baas.....

Oma en OPa Egmond

Weer een leuk verhaal.Zorg je er wel voor dat je niet te veel hooi op je vork neemt .Je moet niet ziek terugkomen,want nachtbraken is niet zo gezond.Veel liefs van oma en opa Egmond

petra

Nou Es, het onderwijzersbloed lijkt er wel in te zitten! (haha). Lekker, zo'n feessie! Geniet er maar lekker van! Wat een gezelligheid allemaal. Enne.... die mooie foto's... die willen wij natuurlijk ook zien he! Net op tijd gekocht, want de komende week gaat er volgens mij weer heel wat gebeuren. Heel veel plezier!
XXX

Oma en opa

Wat een leventje!leuk hoor dat je zo geniet
Wij zijn erg benieuwd,naar de foto's
Hier zitten we naar Ajax te kijken
Voorlopig 1-0 voor op PSV
Tot de volgende keer
Kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active